Fleeer bilder

Men ja örskent skriva nå




Sjalgunga i äppelträdet


Inspekterar verktyg på Jula


Ut och åka cykelvagn


Tror ni han tänkte kliva av motorcykeln nån gång? Nä, knappast.


Sjalar är bra till mycket, om man tex vill åka lastbilsflak....


Såhär trött blir man av midsommarfirande. Klockan är 18 på midsommardagen.


Och jag har INTE bett dom sätta sej så.










VATTENMELON ÄR GOTT!


Hmm...visst inte får våra katter vara på bordet?
Lite suddig eftersom det va sisådär 3 på natten och jag va liiite trött.












hängmattekoja


mera sjalgunga


Kolla vad jag hittade! Skolavslutningsbild i mobilen!
Fast inga på dom som slutade skolan??

Thats it for tonight!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga bilder!

Sjalgungan gillade jag. :-D



Leo älskar traktorn han fick. Det är liksom bara den som existerar nu tror jag. Och båten som han sitter i lite då och då!

2008-07-04 @ 15:55:04
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0