Sjuk bebis = trött mamma = Inga nya inlägg

Ja, natten till fredag förra veckan blev bebis sjuk. Han kräktes och hostade. Sen har han kräkts,  bajsat, haft feber, hostat, haft ögoninflammation och varit riktigt dålig. Han bara sov och sov. Och när han inte sov så hägde han på mamma och gnällde. Först i förrgår började han bli bättre. Nu är det bra förutom att han fortfarande är lite trött och pipig. Och att han har krympit!!
Min rätt så runda bebis är inte så rund längre =(  men, tur att han hade det där extra.
Annars hade det nog inte gått så bra.
image84


Sen hade jag tagit en massa fina bilder på Samuels kalas. -Som min telefon bestämt sej för att sortera bort.
Allt som finns kvar är två bilder varav en är skadad! (?) Suck.

Här kommer några andra bilder iaf.

                                       
                              
Inte bara Markus och Loisa som gillar osten =)
Tack tack snälla Mist (eller kanske Tarzan, Toby, Fenris, Smokey och Mollgan) säger Nasse och Bulbazor (och Loisa och Markus) 


image87
Ett litet Emblatroll med för liten mössa

Sydde en till MT nu i veckan...
image88



Kommentarer
Postat av: Mia

Va du är diktig på att sy. Jag får nog ta och beställa en av dig.
Jag har ett roligt tyg som kanske går att använda. :-D Riktigt gammalt sen Joel var
liten. :-p

Stackars litet troll som blitt så sjuk. :-( Det är bra med runda bäsar!!!

2008-05-17 @ 20:15:27
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Glömde ju! Vi har också en sån ostbit. Men det är nu Leos leksak som han stoppar bollar i. :-D

2008-05-17 @ 20:16:23
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Hörrudu... har du inte funderat på att börja sälja några mt's?

2008-05-19 @ 22:01:47
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0