Spruta.

Ja, igår va Markus till doktorn. Gjorde undersökning, mätte, vägde och fick spruta.
Han blev JÄTTELEDSEN när dumkärringen stack honom. I fyra sekunder sen gick det  över.
Han vägde 11920g, var 77,5cm lång och hattmåttet va 48,6.
Längdkurvan följer han ganska exakt mitt på, "medelsvensson" somdoktorn sa. Men både vikt och huvudmått ligger han stadigt snäppet ovanför. Kort och tjock med andra ord. Lik mamma...

Sen blev det en tur till stan. Passade på att handla presenter till lillebror Samuel som fyller 6 år imorgon.
Så på lördag får vi komma på hans kalas.
När jag frågade vad han önskade sej sa han "jaa... kläder kanske"
Hur många sexåriga killar säger det??

Tror jag har fått ordning på min mobil nu... *hoppas*
Så här kommer ett par bilder från den!
image81
Hel-impad av motorcykeln. Fick hjälpa pappa gasa så nu vet han vad man gör när man sitter på den.

image82
På barnenshus när vi handlat presenter. Den va jätterolig trots at vi inte stoppat i nån peng!

image83
Blyertspenna? Nej, nej... Det är ju en skruvmejsel fattar du väl!
Måste ju dra åt skruvarna ordentligt så inte sätet trillar av när man kör!

Kommentarer
Postat av: Mia

vilken liten piller-jocke! :-D Alltså menar då att han pillrar med och på saker.
Tror dock inte att han han är som sin mamma. Kort som mamma kanske, men tjock... NÄE!!!!

2008-05-09 @ 13:25:03
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

o o o .... Jag glömde ju berätta!!!
Jag har burit Leo på ryggen i MT:n! :-D Utan att hålla till ovanför sängen!
Vi var ute och hängde tvätt tillsammans idag.

2008-05-09 @ 13:25:48
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Jag bara väntar på en uppdatering jag. Men jag får nog vänta ser det ut som.
Hoppas ni alla mår bra!!
KRAM!

2008-05-15 @ 20:13:40
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0