Äntligen

Ja, äntligen kommer den utlovade uppdateringen.
Det blir mest bilder, liksom svårt att skriva så mycket så långt i efterhand.
men en bild säger mer än tusen ord sägs det ju!

Vi börjar med semesterbilder.
Från vår resa till Åland och Tom Tits i Södertälje.

BLÄ. Alla semester-bilder är i laptopen. Som är utan ström, och jag har ingen strömkabel för den är någonstans i mammas flyttlass. Vad bra det går för mej!!?
Nu får jag snällt vänta tills brorsan kommer hit med sin strömkabel så jag får låna den... *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha... jag fick ju lite att läsa ialla fall! :-D

Håller hon på att flytta för fullt nu?

Har hon fått tillgång till huset?

Jag tycker det huset är mysigt. Det ligger så mysigt. :-)

2008-10-11 @ 19:54:08
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0